Doświadczenia z przeszłości pokazują, że oferty PRIME DAY na Amazonie są lepsze niż te podczas BLACK FRIDAY czy też CYBER MONDAY. Jednak nie każdy ma dostęp do ofert w ramach akcji PRIME DAY. 48-godzinna walka o zniżki zarezerwowana jest wyłącznie dla klientów programu PRIME oferowanego przez portal sprzedażowy.
Od 2015 roku Prime Day odbywa się co roku w połowie lipca i w międzyczasie stał się imprezą handlową Amazona generujacą największe obroty. Jednakże ze względu na panującą pandemię koronawirusa, Prime Day 2020 musiał zostać przełożony na dotychczas nieokreślony późniejszy termin.
Według najnowszych pogłosek Amazon planuje przełożyć tegoroczny PRIME DAY na pierwszą połowę października. Na językach jako możliwy termin jest 7 i 8 października.
Wynika to jasno z korespondencji e-mailowych wysyłanych do podmiotów sprzedających na Amazonie oraz do zaufanych osób firmy. Konkretna data, potwierdzona z oficjalnego źródła, jest jednak nadal niewiadoma. Faktem jest, najpóźniej do końca sierpnia muszą zostać przedłożone wszelkie oferty, które chcemy aktywnie promować podczas akcji wyprzedażowej.
Z niecierpliwością czekam na konkretne informacje bezpośrednio od przedstawicieli portalu.